Events

De MOA organiseert jaarlijks diverse interessante events en sessies die aansluiten op de laatste insights en issues die spelen binnen het vakgebied. Tijdens deze bijeenkomsten kunnen bezoekers zich laten inspireren door (inter)nationale keynotes, bevlogen presentaties en boeiende sessies met branchegenoten. 

Vanwege de Corona-maatregelen zullen sommige events helaas moeten worden uitgesteld of vinden plaats in een andere vorm. 

MIE, it’s all about insights

In 2022 bestaat het MIE 20 jaar, LET’S CELEBRATE!
Meer informatie over data & locatie volgt zsm.

Junior MIE, it’s all about insights

De meest interessante en actuele keynotes en presentaties van het MIE worden door de MOA uitgenodigd om nogmaals te presenteren, maar dan aan de Next Generation. Studenten van verschillende Universiteiten en Hogescholen in Nederland krijgen op deze manier de kans om theorie en praktijk aan elkaar te koppelen en samen te discussiëren over actuele thema’s. Bekijk de impressie van afgelopen jaar.
Volgende editie: 2022

MOAwards, it’s all about winning!

Het jaarlijkse, meest toonaangevende netwerkevent voor onze branche, waar insights professionals, webanalisten en opdrachtgevers elkaar ontmoeten. Tijdens dit event worden dé vakprijzen op het gebied van Marketing Insights, Onderzoek en Analytics uitgereikt. Hoogtepunt van de avond is de verkiezing van Bureau van het jaar.
Eerstvolgende uitreiking : 23 juni 2022

moawards

Topic of the Year-symposium

Wetenschappers kunnen ieder jaar meedingen naar de MOAward voor Insights Scientist van het jaar. Deze MOAward wordt uitgereikt aan een wetenschapper die praktisch relevant en academisch vernieuwend onderzoek uitvoert op het, door de jury gekozen, “Insights Topic of the Year”. De presentaties door de genomineerde wetenschappers die hieraan voorafgaan om tot een beoordeling te komen vinden plaats tijdens het jaarlijkse Topic of the Year-symposium. 
Volgende editie: 19 mei 2022

moawards

Digital Analytics Congress, it's all about data

The MOA professional group Digital Analytics organizes this annual event for everyone involved in reporting, analyzing and optimizing digital data in, order to increase insights into customer behavior, improve campaigns and optimize sites. It will be a day with plenty of international top speakers, interesting expert sessions and fascinating client cases about the latest themes in this field of expertise.
Next edition: november 2022

DAC

Symposium ‘Marketing-Insights in de Zorg van Morgen’

De MOA-profgroep Healthcare organiseert dit jaarlijkse event voor marketeers en insights professionals in de zorg. Het congres biedt verdieping aan actuele thema’s en de issues die spelen binnen de Nederlandse gezondheidszorg. Volgende editie: 2022

Marketing insights in de zorg van morgen

Symposium Sensory & Consumer Science

The MOA- Expert Group Sensory Research organises a 2-yearly symposium for people working in the food industry and academic, higher vocational and research institutions. The Expert Group Sensory Research is a platform for debate for and about sensory/consumer research. Its goal is to safeguard quality and encourage the exchange of knowledge and good training within this discipline and the professional domain. The symposium is fully in English and it's ultimate goal is to find the best match between the latest scientific insights on sensory, consumer and business demands. Next edition: 2022

Meer MOA


Kennispartners van Daily Data Bytes

MOA is een

CRKBO Instelling CMYK

Contact

MOA, Expertise Center voor Marketing-insights, Onderzoek & Analytics

VIDA-gebouw
Kabelweg 57, 2e verdieping
1014 BA Amsterdam
+31 20 5810710
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.