Gratis

NVFM / MOA webinar - Never Waste a Good Crisis

COVID-19: naast impact op gezondheidszorg en economie heeft het ook psycho-sociale gevolgen. Ons gedrag - soms gedwongen door de maatregelen -  is sterk veranderd. Denk aan toename in online aankopen & andere communicatiekanalen of juist het wegvallen van de vraag naar complete product groepen.

Startdatum 27-08-2020
Einddatum 27-08-2020
Max. deelnemers 100
Prijs per persoon Bekijk de prijzen hieronder

Ticket Informatie

Ticket Type Prijs
Gratis registratie €0.00
MOA - Online symposium "Brilliant New Products: Consumer Match or Mismatch?"

Organisaties moeten innoveren om winstgevend te blijven en lanceren dan ook veel nieuwe producten en diensten. Er zijn echter nog steeds veel nieuwe producten/diensten die floppen, omdat de retailer ze niet in het assortiment opneemt en/of omdat de consument het nieuwe product/de nieuwe dienst niet meteen omarmt. Inzichten in de redenen waarom nieuwe producten/diensten succesvol worden dan wel floppen zijn dan ook uitermate belangrijk. Daarom heeft de jury “Brilliant New Products: Consumer Match or Mismatch?” als Topic of the Year 2020 gekozen.

De drie genomineerden worden verzocht een presentatie te geven over het topic op 10 september 2020 via Microsoft Teams. De jury zal na het symposium, mede op basis van de presentatie, de uiteindelijke winnaar kiezen. De winnaar wordt tijdens de feestelijke uitreiking van de MOAwards, op 25 september, bekendgemaakt.

Startdatum 10-09-2020
Einddatum 10-09-2020
Max. deelnemers 200
Prijs per persoon Bekijk de prijzen hieronder

Ticket Informatie

Ticket Type Prijs
Gratis registratie €0.00
MOA Insights Poli - Reputatie in de zorg: hoe meet je dat en wat kun je ermee?
Startdatum 18-09-2020
Einddatum 18-09-2020
Max. deelnemers 20
Prijs per persoon Bekijk de prijzen hieronder

Ticket Informatie

Ticket Type Prijs
Reguliere ticket €0.00
MerkKracht event

Positieve impact maken, het wordt steeds belangrijker voor merken. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Wat inspireert een merk als Dopper om het toch te doen, wat maakt dat een bedrijf als Unilever verantwoordelijkheid neemt voor maatschappelijke kwesties? Je hoort het bij het MerkKracht event in de Amsterdome, Amsterdam.

Startdatum 24-09-2020
Einddatum 24-09-2020
Max. deelnemers Onbeperkt
Prijs per persoon Schrijf u in via de bvA
Startdatum 31-12-2020
Einddatum 31-12-2020
Max. deelnemers Onbeperkt
Prijs per persoon Gratis

Meer MOA


Kennispartners van Clou

MOA is een

CRKBO Instelling CMYK

Contact

MOA, Expertise Center voor Marketing-insights, Onderzoek & Analytics

Kingsfordweg 151, 1043 GR, Amsterdam
+31 20 5810710
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.