NVFM / MOA webinar - Never Waste a Good Crisis

Categorie
Insights
Datum:
27 aug 2020

Tijd: 15:30 - 17:30 uur

Deelnemerslijst

Deelnemerslijst

NUM Voornaam Tussenvoegsel Achternaam Organisatie
1 Hendrikje Schoppink -
2 Roel Rutjens Catharina Ziekenhuis
3 Marly Wierckx M-Research
4 Inge Jansen Blauw Research
5 Neil van der Veer Newcom Research & Consultancy
6 Deborah Kuyvenhoven Maasstad Ziekenhuis
7 Tim Blank Enalyzer
8 Maartje Koops ZorgfocuZ
9 Janneke van Zelst Maasstad Ziekenhuis
10 Ana Prieto Lestegas Luz
11 Robert Dossin Kantar Health
12 Gerard van Meurs GfK
13 Bastiaan Maas WhatIf
14 Arno van Dongen TECHNISCHE UNIE BV
15 Inge Morssinkhof CureConcern
16 Bianca Haazebroek-Sprangers Heineken
17 Eveline van Acquoij Spinos | Research & Analytics
18 Daan de Groot Danone Nutricia Research
19 Edouard Buning BuningAdvies
20 Luud Zanoni 2gather
21 Marianne Vorrink Vorrink Intelligence
22 Wim Defares GSK
23 Sara Oudenbroek Axon Healthcare
24 Rudi van Doorn DSM Biotechnology Center

Inleiding

COVID-19: naast impact op gezondheidszorg en economie heeft het ook psycho-sociale gevolgen. Ons gedrag - soms gedwongen door de maatregelen -  is sterk veranderd. Denk aan toename in online aankopen & andere communicatiekanalen of juist het wegvallen van de vraag naar complete product groepen.

Inhoud

De impact zie je ook sterk terug in de gezondheidszorg. Fysieke toegang tot zorg is beperkt, angst zorgt voor wegblijvende zorgpatiënten en met 1,5 meter afstand kan huidige productie in de zorg niet meer gehaald worden.

Dit levert veel nieuwe vraagstukken op. Gaat de financiering veranderen? Moeten we een andere bevoorradingsstrategie hebben? Hoe gaan we om met ethische vraagstukken?  Zal de inrichting van de zorg blijvend veranderen? Hoe waarschijnlijk is het dat we ooit terugkeren naar hoe het was? En hoe wenselijk is dat?

Inzicht in menselijk gedrag in crisistijd gaan jou helpen jouw strategieën af te stemmen op deze veranderingen. Want naast de nodige uitdagingen biedt iedere crisis ook kansen en mogelijkheden!

Daarom organiseert de NVFM samen met de MOA Profgroep Healthcare op 27 augustus a.s. om 15:30u tot 17:30u de webinar:

Never Waste a Good Crisis

Colin Strong, Global Head of Behavioural Science bij marktonderzoeksbureau Ipsos en Honorary Professor of Consumer & Behavioural Science aan de Nottingham University Business School legt het effect uit van een crisis op menselijk gedrag en hoe je hierop kunt inspelen.

Reserveer 27 augustus in jouw agenda en schrijf je in! Je hebt tot 27 augustus 14.30 uur de tijd om je op te geven.

We kijken uit naar jouw inschrijving

NVFM & MOA



Over de NVFM

De NVFM is dé beroepsvereniging voor Farma Managers. Leden zijn werkzaam binnen de farma, biotech of medical devices branche. De NVFM biedt een netwerk en kennis voor zowel de marketing-, medisch-, access- als de salesmanagers.

Over de MOA Profgroep Healthcare

De MOA Profgroep Healthcare is hét netwerk van marktkennisprofessionals in de zorgsector dat het gebruik van markt- en klantinzichten stimuleert ten behoeve van beleidsontwikkeling en besluitvorming in die zorg. De leden van de profgroep zijn werkzaam bij zorginstellingen, farmaceutische ondernemingen en onderzoekbureaus in de gezondheidszorg.

Doel

Je leert het effect van een crisis op menselijk gedrag en hoe je hierop kunt inspelen.

Kosten

Deze webinar is gratis voor MOA- als voor niet-leden.

INSCHRIJVEN Deelnemerslijst
Doelgroep
Praktische informatie

Heeft u vragen over deze bijeenkomst?

Via het telefoonnummer 020 5 810 710 kom je direct in contact met één van onze MOA-medewerkers of stuur een mail naar opleidingen@moa.nl. Wij helpen je graag verder met al je vragen! De MOA is bereikbaar op alle doordeweekse dagen van 08.30 tot 17.30 uur.

Meer MOA


Kennispartners van Daily Data Bytes

MOA is een

CRKBO Instelling CMYK

Contact

MOA, Expertise Center voor Marketing-insights, Onderzoek & Analytics

VIDA-gebouw
Kabelweg 57, 2e verdieping
1014 BA Amsterdam
+31 20 5810710
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.