23
mei
2022

MOA - Succesvol Duurzaam Onderhandelen

23-05-2022 10:00 -16:30
MOA
Bekijk de prijzen hieronder
MOA - Succesvol Duurzaam Onderhandelen

In de training Succesvol Duurzaam Onderhandelen leer je alles over verbindend onderhandelen: stevig onderhandelen op de inhoud, terwijl je tegelijkertijd de relatie verstevigt.

30
mei
2022

MOA - Analyse-valkuilen: trap er niet in!

30-05-2022 10:00 -16:30
MOA
Bekijk de prijzen hieronder
MOA - Analyse-valkuilen: trap er niet in!

In deze training kijken we kritisch naar hoe we cijfers interpreteren en hoe we daarbij makkelijk in valkuilen trappen. We stappen uit de productie-modus en de deadlines en nemen even de tijd om de motorkap open te trekken en te zien wat er in zit en hoe de onderdelen met elkaar in verbinding staan. Word een onderzoeker met een scherpe blik in deze training geschikt voor marktonderzoekers met een aantal jaren ervaring.

 

31
mei
2022

MOA - Leiding geven aan verandering

31-05-2022 10:00 -16:30
MOA
Bekijk de prijzen hieronder
MOA - Leiding geven aan verandering

Patronen doorbreken

Als leidinggevende ben je vaak de eerste die met plannen komt om je organisatie aan te passen aan een nieuwe werkelijkheid; je kijkt vooruit, zit vol goede intenties en enthousiasme en je wil tempo maken. En ondanks die inzet merk je dat het moeizamer gaat dan je had gedacht; het duurt langer, er komen veel vragen. Dus leg je het doel en de urgentie nogmaals uit en zet je je overtuigingen nog wat extra kracht bij. Herkenbaar? Leer bewuster naar je organisatie kijken zodat je duurzaam kunt veranderen.

07
juni
2022

MOA - Van data naar commerciële besluitvorming

07-06-2022 10:00 - 14-06-2022 16:30
MOA
Bekijk de prijzen hieronder
MOA - Van data naar commerciële besluitvorming

In deze training slaan we een brug tussen de wereld van commerciële vraagstukken en de wereld van data, indicatoren en modellen. In veel organisaties zien marketeers de bomen niet meer door het kpi-bos. Er is vaak meer data beschikbaar dan kan worden verwerkt en alle databronnen lijken even belangrijk. Waar begin je? Hoe krijg je overzicht? Hoe stel je prioriteiten? Wat zijn de valkuilen? Deze vragen worden beantwoord tijdens deze tweedaagse training geschikt voor marketeers met een aantal jaren ervaring

10
juni
2022

MOA - Krachtige presentaties maken

10-06-2022 9:30 -16:30
MOA
Bekijk de prijzen hieronder
MOA - Krachtige presentaties maken

Vele uren werk zijn er in je analyse gaan zitten. De uitkomst is een prachtig inzicht. De volgende stap is het overtuigen van de gebruiker, klant of collega. Snel zet je een presentatie in elkaar. Slides vol bulletpoints worden gecombineerd met de grafieken uit de analyse. De zaal wordt geboekt en dan is de grote dag.  

Maar… de grote dag valt tegen. Geen applaus aan het eind, geen collega’s die doorpakken. Sterker nog, ze zaten tijdens de presentatie verveeld naar hun telefoon te staren en leken niet geraakt door de prachtige inzichten die je deelde. Als er al een reactie uit de zaal gaf, was dat een kritische vraag of dit niet korter gekund had.  

Klinkt bovenstaand scenario bekend? Wil je dat dit soort presentaties tot het verleden behoort? Wil je impact maken met je inzichten? Volg dan deze training ‘Krachtige presentaties maken’. 

13
juni
2022

MOA - Liever Assertiever

13-06-2022 10:00 -16:30
MOA
Bekijk de prijzen hieronder
MOA - Liever Assertiever

Zou je willen leren hoe je beter voor jezelf op kunt komen? Of hoe je geaccepteerd nee kunt zeggen en hoe je je eigen grenzen kunt bewaken? 

16
juni
2022

MOA - Succesvol implementeren van onderzoeksinzichten

16-06-2022 10:00 -16:30
MOA
Bekijk de prijzen hieronder
MOA - Succesvol implementeren van onderzoeksinzichten

‘Impact van onderzoek op de business’ en ‘ROI van onderzoeksbudget’ zijn ‘hot topics’ in de onderzoekswereld. Deze workshop gaat dieper in op het waarom, maar wil deelnemers vooral ook helpen om meer impact te maken én een hogere ROI van onderzoek te bereiken. Na deze dag deel je geen ‘onderzoeksresultaten’ meer, maar ‘activeer je inzichten’!

20
juni
2022

MOA - Meer succes met Data Science!

20-06-2022 10:00 -16:30
MOA
Bekijk de prijzen hieronder
MOA - Meer succes met Data Science!

(Van het schrijven van een goede briefing tot het begrijpen van DS-uitkomsten en de vertaling naar marketingimplicaties)

Ondernemingen worstelen met het aan elkaar koppelen en analyseren van diverse databronnen. Hierbij zijn Consumer Insights lang niet altijd meer het eerste loket voor consumenteninformatie. Het merendeel van deze analyses wordt uitgevoerd met machine learning tools door Data Scientists. Data Scientists kunnen analyseren, maar zijn doorgaans minder sterk in de interpretatie en de link met de business context. Dit betekent dat Data Scientists moeten worden aangestuurd door personen die de link weten te leggen tussen de business issue (marketingvraagstukken) en Data Science-methoden.

27
juni
2022

MOA - Inspireren met infographics

27-06-2022 9:30 -16:30
MOA
Bekijk de prijzen hieronder
MOA - Inspireren met infographics

Een infographic is dé manier om de resultaten van je analyse of onderzoek op een impactvolle manier te delen met je collega’s of klanten. Een compact verhaal op papier of digitaal, waarbij je de belangrijkste inzichten laat zien. Helder en overzichtelijk, zodat de lezers gelijk worden aangezet tot de door jou gewenste actie. 

29
juni
2022

MOA - Basistraining Customer Journey en Persona’s

29-06-2022 10:00 -16:30
MOA
Bekijk de prijzen hieronder
MOA - Basistraining Customer Journey en Persona’s

Elke onderneming heeft ermee te maken: de klantreis. Dit is een gevisualiseerd proces waarin je kunt zien wat een persoon doormaakt om een doel te bereiken, van begin tot eind. Wil jij de klantbeleving verbeteren van een organisatie, product, dienst, website of app, maar je weet niet waar je moet beginnen? Dan past deze training bij jou.

De training geeft je inzicht in fases die een (potentiële) klant doorloopt en wat in elke fase o.a. hun behoeftes, vragen en frustraties zijn. Dit levert gegarandeerd waardevolle inzichten op die kansen naar boven haalt om de klantbeleving te verbeteren.

In deze training leer je niet alleen zo’n klantreis opstellen, maar ook een helder beeld te krijgen van de persoon die deze klantreis doorloopt: de persona's. Je ontvangt kennis en handvatten waarmee je direct na de training zelf aan de slag kunt!

Meer MOA


Kennispartners van Daily Data Bytes

MOA is een

CRKBO Instelling CMYK

Contact

MOA, Expertise Center voor Marketing-insights, Onderzoek & Analytics

VIDA-gebouw
Kabelweg 57, 2e verdieping
1014 BA Amsterdam
+31 20 5810710
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.