De klantreis: veel organisaties hebben er een, maar het actief gebruiken op de werkvloer kan nog wel eens een uitdaging zijn. Hoe pas je een customer journey optimaal toe in je organisatie?
Als de organisatie waarvoor je werkt een klantreis heeft, maar je vindt het lastig om aan (echte) klantdata te komen en/of er haalbare verbeteringen uit te halen, dan past deze training bij jou.
In deze training word je meegenomen in de echte klantcase waarbij wordt gestart met gebruikersonderzoek en wordt geëindigd met een geprioriteerd backlog inclusief haalbare verbeteringen. De gehanteerde aanpak bootsen we daarna gezamenlijk na, zodat je het proces begrijpt. Tot slot is er een ronde om in te gaan op jouw specifieke uitdagingen op het gebied van klantreizen. Denk bijvoorbeeld aan:
Daarnaast krijg je praktisch tips en handvatten om na de training direct zelfstandig aan de slag te gaan.
Inhoud:
Deze training wordt op 25 september gegeven.
Dit weet je na de training:
MOA VIDA-gebouw Kabelweg 57, 2e verdieping 1014 BA Amsterdam +31 20 5810710 |
Wil je meer weten over parkeren?
Er geldt een bedenktermijn van 14 dagen na inschrijving van de cursus. Dit geldt niet voor in-companytrainingen. Binnen deze tijd kan jouw inschrijving zonder opgaaf van redenen geannuleerd worden. Doe dit schriftelijk door een mail te sturen naar opleidingen@moa.nl.
Annulering is niet mogelijk. Indien je verhinderd bent is het uiteraard wel mogelijk een collega als vervanger op te geven via opleidingen@moa.nl.
Indien het gebruik van een computer en specifieke software noodzakelijk is dan zal de MOA dit vooraf bij de cursusinformatie aangeven. De cursist en het bedrijf waar de cursist werkzaam is, zijn ervoor verantwoordelijk dat een licentie ook offline buiten het eigen netwerk werkzaam is. Indien licenties op concurrent users gebaseerd zijn, kan dit een probleem opleveren. Neem dan contact op met je eigen ICT-afdeling om dit probleem te verhelpen. Dit probleem speelt wat vaker bij grote bedrijven. Indien er binnen jouw organisatie geen ICT-afdeling aanwezig is kan je er waarschijnlijk wel vanuit gaan dat het gebruik van de software buiten het eigen netwerk geen probleem zal opleveren. Een oplossing om dit probleem te omzeilen is om een privé-laptop te gebruiken met een proefversie van de software, dan weet je zeker dat het programma zal gaan werken voor de duur van de proeftijd.
MOA verwerkt persoonsgegevens voor MOAcademy’s. Op deze gegevensverwerking is het privacystatement van de MOA van toepassing.
Via het telefoonnummer 020 5 810 710 kom je direct in contact met één van onze MOA-medewerkers of stuur een mail naar opleidingen@moa.nl . Wij helpen je graag verder met al je vragen! De MOA is bereikbaar op alle doordeweekse dagen van 08.30 tot 17.30 uur.
Kennispartners van Daily Data Bytes
MOA is een
Privacystatement, Cookieverklaring & Disclaimer, MOA© 2022