MARUG Marketing Conference - Transition of tactics

Categorie

Datum:
9 mrt 2021

Tijd: 09:45 - 15:30 uur

Inleiding

Schrijf je nu in met korting!

In de snel veranderende wereld van marketing verandert de klant snel. Terwijl COVID19 doorraast over de aardbol veranderen klantvoorkeuren en trends zo snel dat marketeers moeite hebben het tempo bij te houden. Consumenten gedrag, houdingen en gewoontes zijn zich steeds aan het ontwikkelen. In minder dan een jaar is het speelveld van marketing drastisch veranderd en hierdoor hebben bedrijven geen andere keus dan zich weer opnieuw uit te vinden.

Inhoud

Marketeers staan tegenwoordig voor een grote uitdaging. Meer dan ooit moeten marketeers strategieën ontwikkelen die gebaseerd zijn op voorspellingen van het klantgedrag wat bedrijven dwingt creatiever te zijn en meer open-minded. Dit vraagt om strategieën waarbij de klant de focus is.

Op DINSDAG 9 MAART 2021 ontdek je alles over de snel veranderende marketingstrategieën tijdens de online 32e MARUG Marketing Conference: ‘Transition of Tacticts: shifting worlds, evolving customers’.

De dag zal geopend worden met het behandelen van een interessant vraagstuk door dr. Maarten Gijsenberg (Rijksuniversiteit Groningen). Daarnaast zal Carlos Mendes Aguiar (Post NL) spreken over hoe zij als organisatie anticiperen en reageren op toekomstige drastische ontwikkelingen, zoals de verschuiving van post naar pakketjes. Ook zal Jeroen Dijkstra (Achmea) spreken over hoe zij personalisatie toepassen per klant. Als laatste gaan Francine Bout en Mireille Derks (ANWB) het hebben over content marketing waar ANWB afgelopen jaar in uitblonk.

Daarnaast kun je kiezen uit twee interactieve workshops. De eerste is een workshop over de customer journey, gegeven door trainer Frans Reichardt. De ander is een workshop in het teken van marketing 3.0 en datadriven marketing. Deze wordt gegeven door marketingbureau Ten Stripes.

De dag zal worden geleid door Kay Nambiar (bekend van MTV en Expeditie Robinson).

Korting

Neem nu voor slechts €69,- excl. (in plaats van €99,- excl.) deel aan de online MARUG Marketing Conference. Schrijf je in op https://registraid.com/marug-conference-2021/professionals met actiecode ‘MIE’ om van deze korting te profiteren. Inschrijven kan nog tot 2 maart. Kijk voor het complete programma en verdere informatie op https://www.marugconference.nl/

 

Programma:
09.45 - 10.00 Opening
10.00 - 10.20 Keynote 1 Maarten Gijsenberg (Academic speaker)
10.20 - 10.50 Keynote 2 Carlos Mendes Aguir (PostNL)
11.05 - 11.15 Break
11.15 - 11.45 Keynote 3 Jeroen Dijkstra (Achmea)
11.45 - 12.15 Keynote 4 Francine Bout en Mireille Derks (ANWB)
12.15 - 12.30 Final Considerations
13.30 - 15.30 Workshops voor bedrijfsdeelnemers (online)

Heeft u vragen over deze bijeenkomst?

Via het telefoonnummer 020 5 810 710 kom je direct in contact met één van onze MOA-medewerkers of stuur een mail naar opleidingen@moa.nl. Wij helpen je graag verder met al je vragen! De MOA is bereikbaar op alle doordeweekse dagen van 08.30 tot 17.30 uur.

Meer MOA


Kennispartners van Daily Data Bytes

MOA is een

CRKBO Instelling CMYK

Contact

MOA, Expertise Center voor Marketing-insights, Onderzoek & Analytics

VIDA-gebouw
Kabelweg 57, 2e verdieping
1014 BA Amsterdam
+31 20 5810710
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.