Education day - AI en Data Analytics in het bedrijfsleven

Categorie
Onderwijs
Datum:
1 juni 2022

Tijd: 14:30 - 17:15 uur

Inleiding

Op 1 juni aanstaande organiseert de MOA Profgroep Onderwijs de eerste fysieke Education Day van het jaar bij House of Watt in Amsterdam!  De 6-delige reeks van Education Days in 2022 bieden wij samen met NIMA en Logeion aan en is exclusief voor MOA-leden.

Inhoud

Het thema voor deze fysieke bijeenkomst is: AI en Data Analytics in het bedrijfsleven

Na een korte introductie door de MOA Profgroep Onderwijs zal Dr. Jesse Weltevreden (HvA) zijn visie op dit onderwerp belichten vanuit de onderwijs kant. Hij zal ingaan op hoe binnen de HvA marketingstudenten onderwezen worden op het gebied van AI en Data Analytics.

Aansluitend geeft Rik Vandewall (McDonald’s) een interessant kijkje in de data keuken vanuit het grootste restaurantmerk ter wereld! Hij zoomt in op de data journey van McDonald’s in Nederland, van Big Data naar Big Mac.

Tot slot belicht Vera Kusters (CMotions) een scala aan data-uitdagingen die data-professionals in de praktijk tegenkomen en laat zien hoe je je hierop kunt voorbereiden.

Zoals voorheen sluiten we de middag af met interactieve stellingen en natuurlijk een goede (panel)discussie. Om daarna gezellig met zijn allen het glas te heffen.

Programma 01 juni 2022 | House of Watt, Amsterdam

Start 14.30 uur
• Inloop + koffie & thee    
• Opening, voorzitter MOA Profgroep Onderwijs  
• Spreker 1, Dr. Jesse Weltevreden, HvA
• Spreker 2, Rik Vandewall, McDonald's
• Spreker 3, Vera Kusters, CMotions
• Paneldiscussie 
• Afsluiting en aansluitende borrel   

jesseDr. Jesse Weltevreden
is sinds april 2010 lector Online Ondernemen aan de Hogeschool van Amsterdam (HvA). Van juni 2010 tot en met mei 2015 was hij tevens voorzitter van het Centre for Applied Research on Economics & Management van de HvA.


RikRik Vandewall / Head of Digital & BI
Op Nederlands markniveau verantwoordelijk voor de digitale transformatie van het merk McDonald’s. Geeft leiding aan de versnelde uitrol van zowel digitale kanalen (bijv. Email/Mobile/Instore) als programma’s (bijv. Personalisatie / Loyalty / Campagnes). Lid van het Global Digital-team, onderdeel van het Europese IOM BU Markt-segment.

CMotions
Consultancy bureau Cmotions biedt al ruim 20 jaar oplossingen voor bedrijven op het gebied van data science, business intelligence, strategie en data governance. Hierdoor hebben zij een goed beeld van de uitdagingen die bedrijven hebben met data en wat dit vraagt van de vaardigheden van data professionals. We laten je zien wat dit in de praktijk betekent en hoe je je voorbereidt op deze uitdagingen.  

 

Deelname aan deze fysieke Education Day, incl. borrel na afloop, is gratis voor MOA-leden!

 

Kosten

Deelname is gratis, maar exclusief voor MOA-leden.

INSCHRIJVEN
Praktische informatie

Heeft u vragen over deze bijeenkomst?

Via het telefoonnummer 020 5 810 710 kom je direct in contact met één van onze MOA-medewerkers of stuur een mail naar opleidingen@moa.nl. Wij helpen je graag verder met al je vragen! De MOA is bereikbaar op alle doordeweekse dagen van 08.30 tot 17.30 uur.

Meer MOA


Kennispartners van Daily Data Bytes

MOA is een

CRKBO Instelling CMYK

Contact

MOA, Expertise Center voor Marketing-insights, Onderzoek & Analytics

VIDA-gebouw
Kabelweg 57, 2e verdieping
1014 BA Amsterdam
+31 20 5810710
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.