Iris van Hest 

MOAcademy workshopleider

Lecturer Marketing & Market research | Senior researcher | Author

Bio

Onderzoeken is een mindset waarbij nieuwsgierigheid centraal staat, volgens Iris. Vanuit haar jarenlange ervaring in het bedrijfsleven, maar ook vanuit de young professionals die ze coacht en begeleidt rondom marktonderzoek ziet ze dit terug. Iris is docent marktonderzoek en marketing, auteur en tevens is ze verbonden aan een lectoraat, waarbinnen ze actief (wetenschappelijk) onderzoek uitvoert en publiceert. Iris schreef het boek Marktonderzoekdesign, waarvoor ze in 2021 de PIM literatuur prijs won voor het beste marketing studieboek van het jaar.

MOA - Diversiteit in onderzoekstechnieken

Hoe maak je de juiste keuze uit een breed pallet aan nieuwe technieken?

Het moderne marktonderzoek geeft je een keuze uit een breed scala van nieuwe onderzoektechnieken. De verscheidenheid is enorm, eis zo veel meer dan traditionele enquêtes, interviews en groepsdiscussies. Denk aan big data, design thinkingneuro-onderzoekstechnieken etcHoe maak je een afgewogen keuze kan maken tussen al deze technieken? Dezetraining leert  je gestructureerd, creatief en logischeen onderzoeksdesign ontwerpen met de juiste techniek(en).

Doelen

Meer MOA


Kennispartners van Daily Data Bytes

MOA is een

CRKBO Instelling CMYK

Contact

MOA, Expertise Center voor Marketing-insights, Onderzoek & Analytics

VIDA-gebouw
Kabelweg 57, 2e verdieping
1014 BA Amsterdam
+31 20 5810710
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.