Sjoerd Walinga
MOAcademy workshopleider
Elke onderneming heeft ermee te maken: de klantreis. Dit is een gevisualiseerd proces waarin je kunt zien wat een persoon doormaakt om een doel te bereiken, van begin tot eind. Wil jij de klantbeleving verbeteren van een organisatie, product, dienst, website of app, maar je weet niet waar je moet beginnen? Dan past deze training bij jou.
De training geeft je inzicht in fases die een (potentiële) klant doorloopt en wat in elke fase o.a. hun behoeftes, vragen en frustraties zijn. Dit levert gegarandeerd waardevolle inzichten op die kansen naar boven haalt om de klantbeleving te verbeteren.
In deze training leer je niet alleen zo’n klantreis opstellen, maar ook een helder beeld te krijgen van de persoon die deze klantreis doorloopt: de persona's. Je ontvangt kennis en handvatten waarmee je direct na de training zelf aan de slag kunt!
De klantreis: veel organisaties hebben er een, maar het actief gebruiken op de werkvloer kan nog wel eens een uitdaging zijn. Hoe pas je een customer journey optimaal toe in je organisatie?
Als de organisatie waarvoor je werkt een klantreis heeft, maar je vindt het lastig om aan (echte) klantdata te komen en/of er haalbare verbeteringen uit te halen, dan past deze training bij jou.
Kennispartners van Daily Data Bytes
MOA is een
Privacystatement, Cookieverklaring & Disclaimer, MOA© 2022